ショッピングカートに追加しました

エラーが発生しました。ご迷惑をおかけして大変申し訳ございません。継続してエラーが起きる場合はカスタマーサービスへご連絡ください: customerservice.japan@patagonia.com

カスタマーサービス

お探しの情報は見つかりましたか? よくある質問も合わせてご利用ください。

お探しの製品が見つからない場合や、製品の使用方法・サイズ・メンテナンス等についてご不明な点がありましたら、お気軽にお問い合わせください。

営業時間

10:00〜17:00 (日曜・年末年始は休業)

<年末年始休業のお知らせ>

カスタマーサービスでは下記期間を休業とさせていただきます。

12月29日(土) 通常営業
12月30 日(日)~ 1月3日(木) 休業
1月4日(金)より通常営業
※ 12月23日(日)は10:00〜17:00で営業いたします。

メール

問い合わせフォームをご利用いただくか、customerservice.japan@patagonia.com までご連絡ください。
※ 注文後のお問合せについては、注文者の姓名/住所/電話番号を併せてお知らせください。
※ 営業時間外および土曜午後のお問い合わせには、翌営業日に返信いたします。

チャット

パソコンをご利用の場合は画面右上のふきだしアイコンをクリックすると、チャットを開始できます。
※ 営業時間外または対応不可の場合、アイコンが表示されません。
※ スマートフォン、タブレットではご利用いただけません。

電話

0800-8887-447 (フリーコール・通話料無料)
045-435-6100 (携帯電話・IP電話サービスをご利用の場合)

郵便

〒244-0805
神奈川県横浜市戸塚区川上町91-1 BELISTA タワー東戸塚4階
パタゴニア カスタマーサービス宛

講演依頼

会議やイベント等での講演のご依頼は以下のリクエストフォームよりお申し込みください。
スピーカー&パブリック・エンゲージメント リクエストフォーム

パタゴニアは製造するすべての製品を保証します。

パタゴニアでは製品を保証しています。お受け取りになった時点でパタゴニア製品にご満足いただけない、またはご使用において十分な機能がないなどの問題点やご不満がございましたら、お買い上げいただいた店舗またはパタゴニア日本支社までご返品ください。製品の交換または修理をいたします。製品の交換が困難な場合には返金いたします。

なお、ご使用による摩耗や損傷の修理については実費をご負担いただくことをご了承ください。

直営店/正規取扱店

パタゴニア製品は、全国の直営店または正規取扱店でお求めになれます。

お近くのパタゴニアへ


FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Find the answers in our Customer Service FAQ.

PHONE

Patagonia Customer Service Reps are available weekdays from 6am to 6pm, and weekends from 8am to 4pm (PT).

EMAIL

To contact us by email, please use our Contact Form.

LIVE CHAT

Monday - Friday from 6am to 6pm and weekends from 8am to 4pm (PT). The live chat button will appear when reps are available.


FACEBOOK

www.facebook.com/patagonia
Become a fan to post questions, comments and photos.

TWITTER

www.twitter.com/patagonia
Tweet your customer service questions.

RETAIL STORE

Find the nearest retail store for friendly, knowledgeable advice and assistance.

INTERNATIONAL ORDERS AND CONTACT INFORMATION

International Orders

Order from around the world, delivered to your door.

If you have a question regarding an international order you placed on patagonia.com, please call (775) 747-1992 or email us with our Contact Form. Please do not email credit card information with your inquiry.
PATAGONIA'S BLOG - THE CLEANEST LINE®

www.patagonia.com/blog
Stories and conversations about the products we build, the sports we love and the environmental issues we're concerned about.

Our Ironclad Guarantee

Our Ironclad Guarantee

We guarantee everything we make. If you are not satisfied with one of our products at the time you receive it, or if one of our products does not perform to your satisfaction, return it to the store you bought it from or to Patagonia for a repair, replacement or refund. Damage due to wear and tear will be repaired at a reasonable charge.

Unsolicited Ideas Policy

We are always happy to hear from you. We value your comments regarding our products and services. Our company policy, however, does not allow us to accept ideas for products other than those that we have requested.

This policy is meant to avoid any misunderstanding that may arise when projects developed internally at Patagonia may seem similar to someone else's idea. Please do not send us any product ideas or artwork that we haven't asked for.

If for some reason you send us unsolicited ideas or artwork, they will not be subject to confidentiality on our part and we shall not be liable for any use or disclosure concerning the ideas or artwork.

FOR OUR SERVICE CENTER:

Patagonia
8550 White Fir St.
Reno, NV 89523

For our Corporate office:

Patagonia
259 W Santa Clara St.
Ventura, CA 93001

カスタマーサービス

カスタマーサービスについてさらに見る